Translate

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Święta na całego ...

 Dziewczyny, u mnie szaleństwo świąteczne na całego, sprzątam, poleruje, zawieszam, ustawiam...
Zrobiłam kilka zdjęć moich kątów, które najbardziej cieszą moje oko świątecznym klimatem jednak wszystkich zdjęć z całego domu chyba nie dałabym rady zamieścić, bo w każdym nawet najmniejszym kąciku zawitały już do mnie święta.
Listy zakupów świątecznych już porobione ( naszczęście kupno prezentów mam już za sobą, ogarnęłam je w ostatni weekend ), prace w przygotowaniu świąt już rodzieliłam jak radziła Anthea Turner w swojej książce " Perfekcyjne święta"  :))) oczywiście nie traktuję wszystkiego dosłownie, ale z kilku rad skorzystałam i napewno jeszcze skorzystam.
Lubię jak wszystko jest dokładnie zaplanowane i nie jest robione na wariata i tego zamierzam się trzymać dodatkowo napewno zaangażuję wszystkich domowników w przygotowaniach :)))









 

 



 


 







3 komentarze:

  1. Nie zdązyłam z zyczeniami świątecznymi więc przybywam z noworocznymi: Niech w Nowym Roku, swiat bedzie dla Was pełen ciepła, radości i przyjaciół, a w Waszym domu niech nigdy nie zabraknie miłości i zrozumienia.Wszystkiego dobrego !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo dziękuję i odwzajemniam się równie serdecznymi zyczeniami. Przepraszam, że tak późno, ale od 13.12 tutaj nie zaglądałam niestety z braku czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie!! zaglądam zaglądam a tu nic....cisza:)

    OdpowiedzUsuń