Translate

środa, 2 września 2015

Wzięło mnie ...

Tak po prostu bez żadnych ceregieli wpadłam na pomysł.  Właściwie kilka pomysłów.  Złożyło się tak wszystkie akurat dotyczą mojej sypialni.  Jakiś czas temu dostałam od dziadka starą maszynę ze stolikiem.  Trafiła do mojego pokoju , w którym sobie czasem coś uszyję, przeszyję lub przerobię i stanęła obok mojej maszyny. Stała sobie tak do ostatniego tygodnia.  Nie bardzo wiedziałam co z nią zrobić bo akurat stolik nie był za bardzo wyględny by można było się nim chwalić. I jak to zwykle bywa ze mną wpadłam na to tak po prostu. Stwierdziłam, że zrobię z niej stolik w sypialni. Do tego kawałek materiału i proszę wygląda to tak jak na zdjęciach :)))


Żeby jednak wszystko miało ręce i nogi to doszłam do wniosku, że już wiem gdzie chcę mieć tą toaletkę, którą wyszukałam rok temu.  No i jest i ona.  Jeszcze zostało tylko lustro i będzie gotowa. 

Przypomnijmy, że wyglądała tak 
Wszystko wygląda coraz lepiej a ja siedzę,  patrzę, podziwiam i zjadam słodkości :)))) pachnące jeszcze latem, a że owoców nie brakuje to co i rusz raczę domowników takimi pysznościami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz